Είστε εδώ
Αρχική Σελίδα > Β.Ήπειρος > Βόρειος Ηπειρος – Ελληνική Λεβεντογέννα

Βόρειος Ηπειρος – Ελληνική Λεβεντογέννα

τοῦ Ἰωάννη Γιαννάκενα, ἐκδότη

(Ἀπό ὁμιλία σχετικά με τήν βορειοηπειρωτικό Ἀγῶνα)

 

Μέ ἀγάπη πρός τούς ἀδελφούς μας Βορειοηπειρώτες.

 

Ἀγαπητοί Φίλοι

Τό 1821 ὅταν ὁ Ἑλληνισμός πραγματοποίησε πιό ὀργανωμένα τήν Ἐθνεγερσία του καί ἀγωνίστηκε νά ἀπελευθερώσει τό γένος ἀπό τήν Ὀθωμανική σκλαβιά, οἱ Μεγάλες καί Κυρίαρχες δυνάμεις προβληματίστηκαν. Ἄλλες θετικά καί ἄλλες ἀρνητικά. Στούς λαούς τους, ὑπῆρξε κίνημα φιλελληνισμοῦ μεγάλο, πού ἔφθασε ὥστε ἀρκετοί νά ἔρθουν καί νά δώσουν ἀκόμα καί τήν ζωή τους.

Οἱ ἐξουσίες ὅμως δέν διακατέχονται πάντα ἀπό τόν Ρομαντισμό, καί τόν Φιλελληνισμό τῶν λαῶν τους, καί ὅταν οἱ ἐπαναστάτες πρόγονοί μας κατάφεραν νά προχωρήσουν τήν Ἐθνεγερσία νά σχηματίσει ἐλεύθερο κράτος, αὐτοί οἱ κυρίαρχοι, μέ τήν συμβολή καί συμφωνία Τραπεζιτῶν, ἔβαλαν τήν ὑπογραφή τους γιά νά γίνει ἡ ΕΛΛΑΣ, ἕνα νέο κράτος, στήν οὐσία, ὅμως ΚΡΑΤΟΣ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΩΝ. Δέσμιο μονίμως οἰκονομικῶν δεσμῶν.

 

 

Στήν οὐσία δέν ἐλευθερωθήκαμε ἐντελῶς ποτέ. Οἱ ἀγῶνες, ἐπικοί καί μοναδικοί, ἔγιναν τότε καί πρέπει νά γίνονται πάντα, ὥστε ἡ ἐθνική ὁλοκλήρωση τῶν Ἑλλήνων νά γίνει γεγονός. Διότι ὅπως εἶπε τό ἄξιο τέκνο τῆς Πατρίδος, ὁ ἐθνεγέρτης τοῦ Μωριᾶ, Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, «ὁ Θεός ὑπέγραψε τήν Ἐλευθερία τῶν Ἑλλήνων καί τήν ὑπογραφή του, δέν τήν παίρνει πίσω».

Ἀλλά ἀγαπητοί φίλοι, ὅπως ἔλεγαν οἱ πάνσοφοι ἀρχαῖοι μας πρόγονοι, ΣΥΝ ΑΘΗΝΑ καί ΧΕΙΡΑ ΚΙΝΕΙ.

Πρέπει καί ἐμεῖς νά βάλουμε τό χεράκι μας, δέν μποροῦμε νά περιμένουμε πάντα ἀπό τόν Θεό νά μᾶς ξελασπώνει.

Ὁ Ἀγῶνας γιά τήν Ἐθνική Ἐλευθερία ἐπεκτάθηκε πέραν τοῦ Μωριᾶ, σταδιακά μέσα στά ἑπόμενα 100 χρόνια στήν Κρήτη, στήν Θεσσαλία, στήν Μακεδονία, στήν Ἤπειρο, στήν Μικρά Ἀσία, στήν Κύπρο καί στόν Πόντο.

Ὑπῆρξαν νίκες, ἀλλά καί Ἧττες, Ὑπῆρξαν ἐποποιίες, ἀλλά καί Προδοσίες. Ὁπως πάντα, στήν Ἑλληνική Ἱστορία, συνυπάρχουν ὁ Λεωνίδας μέ τούς 300 καί ὁ ΕΦΙΑΛΤΗΣ.

Συνυπάρχουν ὁ Σπυρομήλιος, ὁ Θύμιος Λώλης καί τόσοι ἄλλοι τήν ἴδια στιγμή πού ὑπάρχει ὁ Πήλιος Γούσης. Αὐτό πρέπει πάντα νά τό ἔχουμε στό μυαλό μας καί νά μήν ἀφήνουμε τήν ἡττοπάθεια νά μᾶς κυριεύει. Θά χάσουμε, μόνο ἐάν χάσουμε τήν ψυχή μας… καί αὐτό, ἀδέλφια, δέν τό δικαιούμαστε, διότι ἡ ψυχή μας ἀνῆκει στόν Θεό καί τήν Πατρίδα. Στόν Θεό πού μᾶς ἔδωσε ΖΩΗ καί στήν Πατρίδα πού ΕΝΩΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ, πού εἶναι ἡ ΤΙΜΗ μας καί ὁ ΣΚΟΠΟΣ μας.

Ἔλεγε πολύ σωστά, πρίν ἀπό ἕναν αἰώνα, ὁ διαχρονικός ΙΩΝΑΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ : Μισῶ τό κράτος γιατί ἀγαπῶ τό ΕΘΝΟΣ ΜΟΥ καί τό ἔλεγε ἀκριβῶς διότι ἡ κακοδιοίκηση καί ἡ ἀθλιότητα κρατικῶν ἐξουσιῶν δέν ἀκυρώνουν τήν πρωταρχική ἀξία τοῦ ΕΘΝΟΥΣ. Ἀντιθέτως τό ἔθνος ἀκυρώνει ἐκείνους πού σᾶς ταλαιπωροῦν μέ τήν βίζα, μέ τήν κάρτα ὁμογενῶν, μέ τήν πενιχρή σύνταξη τοῦ ΟΓΑ πού καταργοῦν.

Δέν φταίει ἡ Πατρίδα πού ἄθλιοι διαχειριστές τῆς κρατικῆς ἐξουσίας ἀπαξιώνουν τήν ἴδια τήν οὐσία τοῦ ΠΟΛΙΤΟΥ.

 

 

Ἀγαπητά Ἀδέλφια,

Ἡ ἀπελευθέρωση τοῦ Ἑλληνισμοῦ δέν ὁλοκληρώθηκε, ἔτσι βρέθηκαν ἐκτός τοῦ ἐθνικοῦ κορμοῦ ὁλόκληρη ἡ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ, καί ὁ ΠΟΝΤΟΣ, καί τά μεγαλύτερα κομμάτια τῆς Μακεδονίας, τῆς Θράκης καί τῆς ΓΗΣ τοῦ ΠΥΡΡΟΥ! Ἡ Λεβεντογέννα ΗΠΕΙΡΟΣ, ἡ ὁποία παρά τίς πολλές ἀπελευθερωτικές ἐπαναστατικές της προσπάθειες, βρέθηκε κομμένη στή μέση, καί τό ἐκλεκτό κομμάτι, ἡ γενέτειρα ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΥΕΡΓΕΤΩΝ καί ΛΟΓΙΩΝ, τά χώματα πού περπάτησε ὁ ΠΑΤΡΟΚΟΣΜΑΣ νά εἶναι ἐκτός τοῦ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ τῶν ΕΛΛΗΝΩΝ.

Πάμπολλες ὑπῆρξαν οἱ ἐξεγέρσεις ἀπό τό 1821 ἕως τό 1912-13 ὅπου ἐλευθερώθηκαν κομμάτια τῆς Μακεδονίας, τῆς Θράκης καί τῆς Ἠπείρου.

Δυστυχῶς ὅμως, οἱ Κυρίαρχες μεγάλες δυνάμεις, δέν ἄφησαν νά ἐλευθερωθεῖ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ἡ ΗΠΕΙΡΟΣ, μέ ἀποτέλεσμα νά μείνει σκλάβα ἡ μισή. Τό Ἠπειρώτικο ὅμως φιλότιμο καί ἡ Φιλοπατρία δέν τό ἔβαλε κάτω καί ἀντιστάθηκε, ἔτσι στίς 17 Φεβρουαρίου 1914 ἀνακηρύχθηκε ἡ Αὐτονομία τῆς Βορείου Ἠπείρου μέ σκοπό τήν ΕΝΩΣΗ μέ τήν ΜΑΝΑ ΕΛΛΑΔΑ.

 

 

Ἕνας ἀγῶνας πού κράτησε σχεδόν δύο χρόνια, μέ πρωτεργάτες τούς Μητροπολίτες Δρυϊνουπόλεως Bασίλειο, Κορυτσᾶς Γερμανό, Βελᾶς και Κονίτσης Σπυρίδωνα, Πρόεδρο τόν Γεώργιο Χρηστάκη-Ζωγράφο καί μέλη τῆς προσωρινῆς κυβερνήσεως τόν Ἀλέξανδρο Καραπάνο, τόν Συνταγματάρχη Δημήτριο Δούλη καί τόν Ιωάννη Παρμενίδη.

Καί πάλι ὅμως, οἱ ΔΥΝΑΤΟΙ δέν σεβάστηκαν τό ΔΙΚΑΙΟ τό ΙΣΤΟΡΙΚΟ, καί οἱ κρατοῦντες στήν Μάνα, φάνηκαν ΑΔΥΝΑΤΟΙ καί διχασμένοι.

Ἡ ἀπόφαση τῶν ἰσχυρῶν νά δημιουργήσουν, ἕνα κράτος τοῦ χεριοῦ τους, φάνηκε καί στήν συνέχεια ὅταν ἡ νεο-αὐτοκρατορική Ἰταλία τοῦ Μουσολίνι χρησιμοποίησε τήν Ἀλβανία γιά νά κτυπήσει τήν Ἑλλάδα, ἀλλά ἡ Ἑλληνική ψυχή εἶχε ἀπό τόν Θεό, ἄλλα σχέδια καί δημιουργήθηκε τό Βορειοηπειρωτικό ΕΠΟΣ τοῦ 1940, μετά ἀπό τό ΞΕΚΑΘΑΡΟ «ΟΧΙ» τοῦ ἐθνικοῦ κυβερνήτου ΙΩΑΝΝΟΥ ΜΕΤΑΞΑ.

Ἐκεῖνα τά Χριστούγεννα ὁ Χριστός γιορτάστηκε μέ Ἑλληνικές σημαῖες στίς ἀπελευθερωμένες πόλεις τῆς Ἠπείρου: Κορυτσά, Ἀργυρόκαστρο, Ἁγίους Σαράντα, Χειμάρρα, Πρεμετή…

 

 

Γιορτάστηκε μέ Σημαῖες καλοφυλαγμένες στίς ψυχές σας, ἀλλά καί στά μπαούλα σας ἀδέλφια. Σημαῖες πού ξεπροβάλλανε δίπλα στήν ἐπέλαση τοῦ Ἑλληνικοῦ Στρατοῦ μέ τό ἄκουσμα τοῦ ΑΕΡΑ νά τίς κυμματίζει περήφανα.

Ὁ Ἀγῶνας συνεχίστηκε ἀκόμα καί ὅταν ἡ ἴδια ἡ Γερμανία παρενέβει γιά νά στήσει τήν ΝΤΡΟΠΗ τοῦ ΑΞΟΝΟΣ καί εἰσέβαλλε κατακτῶντας τήν Ἑλλάδα παρά τήν ΣΘΕΝΑΡΗ καί ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΕ ΗΡΩΙΣΜΟ ΕΠΟΠΟΙΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΕΤΑΞΑ, ΤΑ ΘΡΥΛΙΚΑ ΟΧΥΡΑ… ΡΟΥΠΕΛ, ΙΣΤΙΜΠΕΪ, ΛΙΤΣΕ…

Ἀκόμα καί τότε ὁ Ἑλληνισμός τῆς Βορείου Ἠπείρου, ἐσεῖς δηλαδή οἱ ἴδιοι, οἱ Πατεράδες σας, τά ἀδέλφια σας, οἱ Γυναῖκες τῆς οἰκογένειάς σας, ΔΩΣΑΤΕ τό ΠΑΡΟΝ σας.

Δημιουργήθηκε τό Μέτωπο Ἀπελευθερώσεως τῆς Βορείου Ἠπείρου τό θρυλικό ΜΑΒΗ, ἀπό τούς Βασίλειο Σαχίνη, Γιώργη Μπολάνο, Ηλία Κώνστα, Γιώργο Τάσο, Σπύρο Ντάσιο και τόν Χειμαριώτη εισαγγελέα Αναστάσιο Κοκκαβέση. Τό ἀρχηγεῖο τοῦ Μ.Α.Β.Η. ἦταν ὁ Ἅγιος Δημήτριος, ἡ κεντρική ἐκκλησία τοῦ χωριοῦ Γλύνα Βορείου Ηπειρου. Σκοπός ἕνας, νά προστατευθεῖ ὁ Ἑλληνισμός καί νά ἑνωθεῖ, μέ τήν Μητέρα Ἑλλάδα ὅταν ὁ ἐφιάλτης τοῦ πολέμου τελειώσει.

Ἀλλά καί πάλι ἡ συνεργασία τῶν ἐχθρῶν τοῦ ἑλληνισμοῦ μέ τούς ἠλιθίους καί προδότες τοῦ Ἑλληνισμοῦ, μέ ἄλλα λόγια τῶν Ἀλβανῶν καί τῶν Ἑλλήνων κομμουνιστῶν, ἐξόντωσε τούς πατριῶτες, τοῦ ΜΑΒΗ, ἀκόμα καί τήν προσπάθεια τοῦ ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΟΣ ΖΕΡΒΑ μέ τόν ΕΔΕΣ, πού ἔστειλε τμήματα ὑπό τόν Συνταγματάρχη Θεοδ. Σαράντη νά βοηθήσει τούς ἀδελφούς Βορειοηπειρῶτες, ἀλλά ἡ προσπάθεια ἀποκρούστηκε καί ἀπετράπει ἡ εἴσοδος στήν σκλα-βωμένη Ἤπειρο ἀπό τό ἐλεεινό ΕΑΜ-ΕΛΑΣ, πού ἔμελε τά ἑπόμενα χρόνια νά αἱματοκυλήσει ὁλόκληρη τήν Ἑλλάδα ἕως καί τά τέλη τοῦ 1949, στήν προσπάθειά του νά μᾶς κάνει, ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ καί νά περάσουμε καί οἱ ὑπόλοιποι Ἕλληνες τά βάσανα πού ἐσεῖς, ἀγαπητά ἀδέλφια, περάστε μέχρι τό 1990, καί πού σέ πολλά πράγματα περνᾶτε, ἀκόμα καί σήμερα καί τά ὁποῖα μάλιστα παίρνουν τελευταῖα πολύ χειρότερη στροφή χάρις στήν Ἀλβανική Μισαλλόδοξη Ρατσιστική συμπεριφορά, ἀλλά καί τήν ἐθνικά ἄνευρη πρακτική τῆς ἐθνομηδενιστικῆς ἑλλαδικῆς πολιτείας.

 

 

Στά χρόνια τοῦ Χότζα στήθηκε στήν Ἀλβανία μία ΤΥΡΑΝΝΙΑ ἄνευ προηγουμένου γιά τά Βαλκάνια, ὅπου ὁ Θεός, λεγόταν ΕΜΒΕΡ, καί ὁ λόγος του ΝΟΜΟΣ. Ἐσεῖς ἀδέλφια μου ξέρετε πολύ περισσότερο ἀπό ἐμᾶς τούς ἀδελφούς σας πού εἴχαμε τήν τύχη, τόν Αὔγουστο τοῦ 1949, στό Γράμμο καί στό Βίτσι νά ἀποκρούσουμε τήν κομμουνιστική ἀνταρσία καί νά μήν γίνουμε καί ἑμεῖς «σοσιαλιστικός παράδεισος», δηλαδή μιά χώρα ΓΚΟΥΛΑΓΚ, ἕνα στρατόπεδο ΑΝΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ.

Θέλω νά τονίσω, ὅτι ὅλα αὐτά τά χρόνια, πού ἐσεῖς εἴσασταν φυλακισμένοι στήν φυλακή τοῦ Χόντζα, στήν Ἀλβανική Τυραννία, σέ αὐτή τήν μεριά τῶν συρματοπλεγμάτων (σύνορα δέν ὁρίζουν οἱ τύραννοι ἀλλά οἱ ψυχές καί ἡ ἱστορία τῶν ἀνθρώπων), πολλά ἀδέλφια σας ἀγωνίστηκαν γιά νά σωθεῖτε, κάθε φορά ὅμως οἱ παγκόσμιοι ἀφέντες τῆς Συμφωνίας τῆς Γιάλτας καί τῆς μοιρασιᾶς τοῦ κόσμου, ἐμπόδιζαν τό δίκαιο νά πραγματοποιηθεῖ.

 

 

Στίς ἀρχές τοῦ 1980 τήν σκυτάλη τοῦ Ἀγώνα, ἀπό τόν φλογερό Μητροπολίτη Φλωρίνης καί Πρεσπῶν μακαριστό κυρό Αὐγουστίνο Καντιώτη, παρέλαβε ὁ φλογερός καί Ἀκούραστος Μητροπολίτης Πωγωνιανῆς, Δρυϊνοπόλεως καί Κονίτσης μακαριστός πλέον κυρός Σεβαστιανός.

Ὁ ἀνεπανάληπτος καί μοναδικός αὐτός Ἱερωμένος δημιούργησε τήν Συντονιστική Φοιτητική Ἕνωση Βορειοηπειρωτικοῦ Ἀγώνα τήν γνωστή ΣΦΕΒΑ καί ξεκίνησε μιά ἐκστρατεία ἐνημέρωσης ὅλων τῶν Ἑλλήνων, ἀλλά καί τῶν ξένων ἡγετῶν καί πολιτῶν γιά τό ἄδικο πού συντελεῖτε σέ βάρος τοῦ Βορειοηπειρωτικοῦ Ἑλληνισμοῦ.

Ὅλοι ὅσοι εἶχαν ἀνοικτά τά αὐτιά, τά μάτια ἀλλά καί τήν καρδιά, ἔμαθαν γιά τά βάσανά σας… Τίς φυλακές, τίς ἐξορίες, τίς ἐκτελέσεις, τήν ἀνελευθερία καί τήν καταπάτηση ὅλων τῶν στοιχειωδῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων.

Ὑπῆρχαν βεβαίως καί ἐκεῖνοι πού ἡ τυφλωμένη καί κουφή ἀπό τήν μαρξιστική καί ψευδοσοσιαλιστική ψώρα, δέν μπόρεσαν νά καταλάβουν τό δράμα σας, καί μᾶς πολέμησαν στά Πανεπιστήμια, στούς δρόμους ἀκόμα καί στήν Βουλή, τίς λίγες φορές πού κάτι ἀκούστηκε.

Ὁ Γενναῖος ὅμως Ἱεράρχης Σεβαστιανός ἔτρεξε σέ κάθε γωνιά τῆς Ἑλλάδος, ἀλλά καί στό ἐξωτερικό, μιλῶντας γιά τό δράμα σας, ξεσήκωνε τό λαό μέ τό φῶς τῆς ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ἔτσι δημιουργήθηκε μιά ἀλληλεγγύη ψυχῆς πού ἔγινε πράξη ὅταν βρεθήκατε νά ἔρχεστε στήν Μάνα -μιᾶς καί αὐτή δέν ξαναῆρθε σέ σᾶς-, μέ τό ἄνοιγμα τῶν συνόρων. Ὁ λαός εἶδε μπροστά του τόν ταλαιπωρημένο ἀδελφό… καί πολλοί στάθηκαν πλάι σας ὡς ἀδέλφια.

 

 

Δυστυχῶς ὅμως, ὅλα αὐτά τά χρόνια τό κράτος δέν ἔπραξε τό ΠΡΕΠΟΝ, δέν τόλμησε νά ἀναλάβει τίς εὐθύνες του ἀπέναντι σέ ἐσᾶς… τά παιδιά του.

Καί φθάσαμε σήμερα νά σᾶς κάνουν τούς φίλους (καί νά μπαίνεται στά κόμματά τους, δίνοντάς τους ἀξία, καί δικαίωμα νά μιλάνε, ὅλοι αὐτοί πού μᾶς πολέμησαν λέγοντας ὅτι «δέν ὑπάρχουν Βορειοηπειρῶτες» καί ὅτι «ὅσοι ἦσαν φυγάδες ἦσαν ποινικοί φυγόδικοι, δηλαδή ἐγκληματίες» καί ὅτι ἐμεῖς πού ἀγωνιζόμασταν γιά ἐσᾶς, εἴμασταν «φασίστες» καί πράκτορες τοῦ ἀμερικανικοῦ ἰμπεριαλισμοῦ.

Τόν δέ μακαριστό Σεβαστιανό, τόν κατηγοροῦσαν γιά σκοταδιστή καί μᾶς φώναζαν συνθήματα ὅπως: Τά σύνορα τῆς Ἀλβανίας, νά φθάσουν στήν Λαμία!

Ἀγαπητά ἀδέλφια,

Ὅλοι ἐκεῖνοι, ἦσαν αὐτοί πού πίστευαν ὅτι ἡ Ἀλβανία ἦταν «ἕνας σοσιαλιστικός παράδεισος» ὅπως ἔλεγε ὁ τότε Πρωθυπουργός καί ἱδρυτής τοῦ ΠΑΣΟΚ, Ἀνδρές Παπανδρέου.

Γιά τό ΚΚΕ δέ καί ὅλα τά ἄλλα ὀρφανά τοῦ ΣΤΑΛΙΝ, νά ξερετε ὅτι ἔλεγαν ὅτι ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΔΙΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ καί πράκτορες τῶν μοναρχοφασιστικῶν κυβερνήσεων τῆς ΕΛΛΑΔΟΣ.

Αὐτή εἶναι ἀδέλφια μου ἡ ἀλήθεια… καί ὅποιος ἀπό αὐτούς ἀπό ΠΑΣΟΚ καί πέρα ἕως τόν Λένιν, σᾶς πεῖ σήμερα καλή κουβέντα, ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕΤΕ: Τί ἔκανες ΕΣΥ γιά ἐμένα ὅταν ἤμουν φυλακή, ὅταν ἡ οἰκογένειά μου ἦταν ἐξορία, ὅταν ἐγώ δέν μποροῦσα νά κάνω τόν σταυρό μου, ὅταν ἐγώ δέν μποροῦσα νά μάθω ἑλληνικά, ὅταν δέν εἶχα τήν εὐκαιρία νά εἶμαι ΑΝΘΡΩΠΟΣ, δηλαδή ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ;;;;

ΕΣΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ;;

 

 

Γι᾽ αὐτό ΣΥΝΤΡΟΦΕ, πήγαινε στό ΚΑΛΟ νά βρεῖς ἀλλοῦ πρόβατα γιά τό μαντρί σου… ἐμᾶς μᾶς ἔχεις ἤδη πουλήσει στόν χασάπη.

Ἀγαπητά Ἀδέλφια,

Τά ψέματα πού ξέρουν πάντα νά λένε οἱ κομμουνιστές, ὅπως ἄλλωστε καί τά ἀδέλφια τους, οἱ καπιταλιστές. Καί οἱ δυό εἶναι ἀπό τήν ἴδια μήτρα, αὐτή τοῦ χρυσοῦ. Ἐνῶ ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες εἴμαστε τοῦ Χριστοῦ, τῆς ἀλήθειας δηλαδή, πού τό Φῶς της ΛΥΤΡΩΝΕΙ τίς ψυχές τῶν ἀνθρώπων.

Γι’αὐτό καί εἶναι ἀρκετοί ἐκεῖνοι πού μᾶς φθονοῦν, τούς στεναχωρεῖ πού δέν εἶναι σέ θέση νά προσφέρουν στούς ἀνθρώπους τίς ἀξίες πού δίνει ὁ Ἑλληνισμός, τήν Ἐλευθερία πού δίνει τό ἀθάνατο Ἑλληνικό Πνεῦμα.

 

Ἀγαπητά Ἀδέλφια,

Σήμερα πού οἱ παγκόσμιες ἐξουσίες ἐκεῖνες πού θρέφονται μονάχα ἀπό τήν ἀπληστία τοῦ πλούτου καί ἐκμηδενίζουν τήν κάθε ἀξία τῆς ἀνθρώπινης ἀξιοπρέπειας καί ζωῆς,

Σήμερα πού ὁ ἀλβανικός σωβινισμός φέρεται ΞΑΝΑ τόσο ἐχθρικά ἀπέναντι σέ ἐσᾶς καί τήν καταγωγή σας ἀδικῶντας σας τόσο ὀφθαλμοφανῶς, πού θέλει νά σᾶς πάρει καί τίς περιουσίες σας, πρέπει νά ἀντισταθεῖτε! Πρέπει νά ἑνωθεῖτε σέ ΚΟΙΝΟ ΜΕΤΩΠΟ ἐνάντια στά σχέδια τοῦ κάθε ΡΑΜΑ.

Τό ἀπαιτεῖ ἡ ΙΣΤΟΡΙΑ σας,

Τό ἀπαιτεῖ τό ΜΕΛΛΟΝ τῶν ΠΑΙΔΙΩΝ σας,

Τό ἀπαιτοῦν οἱ ΤΑΦΟΙ τῶν προγόνων σας πού θά καταλήξουν οἰκόπεδα γιά ξενοδοχεῖα ἤ τζαμιά ἰσλαμιστῶν.

Τό ΑΠΑΙΤΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ στόν ὁποῖον ἔχετε ἀνοίξει τήν ψυχή σας!

Ἐάν δέν τό κάνετε τώρα, πότε θά τό κάνετε, ὅταν θά εἶναι πλέον πολύ ἀργά;

Ξέρετε πολύ καλά ὅτι τήν ἀρρώστια τήν πολεμᾶς καλύτερα ὅταν εἶναι στήν ἀρχή της… μήν τήν ἀφήσετε νά σᾶς πεθάνει…

Ἡ Βόρειος Ἤπειρος

ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!

ΚΑΛΟΝ ΑΓΩΝΑ!

 

 

mm
Ιω. Γιαννάκενας
Ὁ ἐκδότης Ἰωάννης Γιαννάκενας γεννήθηκε τό 1961 στόν Ἄσσο Κορινθίας, ἀλλά μεγάλωσε στήν Νότιο Ἀφρική. Εἶναι παντρεμένος μέ τήν Ἐλίνα Μαστέλλου καί ἔχουν δυό παιδιά. Ἔχει σπουδάσει Δομικά Ἔργα, Τουριστικά Ἐπαγγέλματα καί εἶναι καθηγητής Ἀγγλικῶν. Ἔχει μεταφράσει κείμενα ἐπιστημονικά καί λογοτεχνικά καί ἔχει συγγράψει 10 βιβλία ἱστορικοῦ καί πολιτικοῦ περιεχομένου. Τό 1985 ἵδρυσε τίς ἐκδόσεις ΠΕΛΑΣΓΟΣ πού μέχρι σήμερα ἔχουν κυκλοφορήσει πάνω ἀπό 500 τίτλους βιβλίων μέ θέματα Ἐθνικῆς Αὐτογνωσίας καί ὑπερασπίσεως τοῦ Ἑλληνισμοῦ καί τῆς Ὀρθοδοξίας. Τά τελευταία δύο ἔτη, πάνω ἀπό 20 τίτλοι τοῦ ἐκδοτικοῦ του οἴκου ἔχουν διανεμηθεί ἀπό τίς ἐφημερίδες «Κυριακάτικη Δημοκρατία», «ΕΣΤΙΑ» καί «Ὀρθόδοξη Ἀλήθεια». Τό 1992 δημιούργησε τό βιβλιοπωλεῖο ΑΚΡΟΚΕΡΑΜΟ στήν περιοχή Γ(κ)ύζη. Τό 1992 ἀπέκτησε καί τίς ἐκδόσεις ΡΗΣΟΣ. Τό 1998 ἐγκαινίασε τήν ἠλεκτρονική ἱστοσελίδα, hellasbooks.gr, τό ἑλληνικό βιβλιοπωλεῖο στό διαδύκτιο. Τόν Σεπτέμβριο 2006 ἄνοιξε νέο βιβλιοπωλεῖο στήν Χαρ. Τρικούπη 14 στό κέντρο τῆς Ἀθήνας. Ἡ σταθερή ἀγωνιστική πορεία του τόν ἔχει καταστήσει στόχο ἀντιδημοκρατικῶν καί ἀνθελληνικῶν δράσεων πολλές φορές, μέ σοβα¬ρότερη αὐτή τῆς 5ης Ἰουνίου 2008, ὅταν πολυπληθής ὁμάδα κουκου¬λοφόρων τοῦ ἐπιτέθηκαν ἐντός τοῦ βιβλιοπωλείου του, τό ὁποῖο πυρ¬πόλησαν καί κατέστρεψαν ὁλοσχερῶς, τραυματίζοντας τόν ἴδιο. Στίς 12 Φεβρουαρίου 2012 τό βιβλιοπωλεῖο του ἔγινε ξανά στόχος ἀνελεύθερων κακοποιῶν στοιχείων μέ σοβαρές ζημιές πάλι. Τό βιβλιοπωλεῖο του λειτουργεῖ στόν ἴδιο χῶρο καί φέρει τό ὄνομα Ἡ ἀλ-ληλεγγύη τῶν Φίλων, πρός τιμήν ὅλων ἐκείνων πού τοῦ συμπαραστά¬θηκαν. Εἶναι Χριστιανός Ὀρθόδοξος. Τό 2009 - 2010 πρωτοστάτησε στήν ΑΝΕΓΕΡΣΗ τοῦ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ στό ΒΙΤΣΙ πρός τιμήν τῶν ΠΕΣΟΝΤΩΝ κατά τῆς κομμουνιστικής ἀνταρσίας 1946-49. Τήν στρατιωτική του θητεία, λόγω ὁμογένειας, τήν ὑπηρέτησε τό 1987-1988, ὡς ἐθελοντής συνειδήσεως, μήν κάνοντας χρήση τοῦ δικαιώματος ἐξαγορᾶς τῆς θητείας πού εἶχε, καθότι πιστεύει πώς «τό χρέος πρός τήν Πατρίδα καί τόν Λαό δέν ἐξαγοράζεται». Εἶναι ἱδρυτικό μέλος τοῦ ΕΣΝΑΜ (Ἐπιστημονικός Σύλλογος Νέων τῶν Ἀμπελοκήπων), τοῦ Συνδέσμου Φίλων τῆς Β. Ἠπείρου Νομοῦ Χίου, τοῦ ΕΣΝΑ (Ἐπιστημονικοῦ Συλλόγου Νέων τῶν Ἀθηνῶν), τοῦ ΚΕΜΕ (Κέντρου Ἐρεύνης καί Μελέτης Ἑλληνισμοῦ) καί τοῦ Συνδέσμου Ἀλέξανδρος Φιλίππου Ἕλλην Μακεδών. Ἐπίσης μέλος στόν ΟΔΕΓ Ἀθηνῶν (Ὀργανισμό γιά τή Διεθνοποίηση τῆς Ἑλληνικῆς Γλώσσας), τοῦ ΣΕΚΒ (Συνδέσμου Ἐκδοτῶν Βιβλίου), τοῦ ΣΕΒΑ (Συλλόγου Ἐκδοτῶν Βιβλιοπωλῶν Ἀθηνῶν), τοῦ ΕΣΑ (Ἐμπορικοῦ Συλλόγου Ἀθηνῶν) καί τοῦ ΕΕΑ (Ἐπαγγελματικοῦ Ἐπιμελητηρίου Ἀθηνῶν). Τήν διετία 1985-1986, ὑπῆρξε μέλος τοῦ Δ.Σ. τῆς ΕΣΜΗΕΤ (Ἑνώσεως Συντακτῶν Μή Ἡμερησίου Ἑλληνικοῦ Τύπου) καί τό 2007 καί 2010 ἐξελέγη Εἰδικός Γραμματέας τοῦ Δ.Σ. τῆς Ἑνώσεως Κορινθίων Τό 2012 καί τό 2014 ἐξελέγη Πρόεδρος τοῦ Πανελληνίου Συνδέσμου Μαχητῶν καί Φίλων τῆς Ἐθνικῆς Ἀντιστασιακῆς Ὁργανώσεως «Χ». Ἀπό τό 2013 ἀνέλαβε Δντής στό «Ἰνστιτοῦτο Ἐθνικῶν καί Κοινωνικῶν Μελετῶν – ΙΩΝ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ». Ἔχει συγγράψει 10 βιβλία ἱστορικοῦ καί πολιτικοῦ περιεχομένου. Ἐξέδιδε, τίς ἐφημερίδες ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ (1986-2010) καί ΦΛΟΓΑ τῆς ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (2012 - ….), καθώς καί τήν ἐφημερίδα ἀποστράτων ΒΗΜΑ ΠΑΛΑΙΜΑΧΩΝ (2000-2012) καί ἕως τό 2005 ἐξέδιδε τό περιοδικό ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΕΘΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑ.

Αφήστε μια απάντηση

Top